blood donation

tgh syok aku main game kat FB tetiba ade plak announcement kat DEwan Makan ade blood donation..aku pon terpikir, lame da aku tak derma darah..ade jek halangan nak derma darah sejak 2-3 tahun yang lepas..akhirnye tanggal 9hb januari 2010..aku menderma..
agak mengecewakan, salu aku derma 45oml, tapi kali nih 300ml ke..doktor kate aku cam pale je..
adakah aku kurang makan lately..atau kurang minum..yup mmg kurang minum..looked at my urine also tell me that my urine is concentrated...

so, i must drink a llottttssssss of water..plain water is good enough. :)

then turun je dari blood donation, nampak abg din. my choreographer (btol ke aku eja) mase menari dulu..glad to see him..lame tak jumpe abg din..he still the same..n i also happy that 6th hantar tarian to FESENI!!!!

then, abg din kenalkan aku kat junior2 aku..hehehe..so aku pon di suruh utk tunjukkan video kitorg menari utk FESENI 2008..yang juara mase tuh..tarian tempayan..TAJAU KAMI...

i miss that moment soooooo~ much..lots of fun, turun berat badan..gelak tawa..happy..ntah la..mcm2

to all my fren FESENI 2008 :

1.Noreliana Hanif - Doktor kat hospital KLAng
2. Normaskinah YAhya - doktor kat hospital AMpang
3.Maria Elina Zaid- doktor kat HKL
4. Wan Yuhana Wan Md yusof - hospital queen Elizabeth KK
5. Zahirah khalid -final year engineering um
6. hashimah hasanudin - same di atas
7. siti nurshilahshuhada- "
8. zulaikha - "
9. charleen - kat klang MS
10. yasmeer ugak - same la
11.nur atiqah mustafa - same n atas
12. caroline- 2nd yr engineering
13. aishah nordin- dentist tapi tak tau keje mane...

tengok la kitorg yang perbagai bidan ni..pelbagai saiz dan keturunan..tapi wee all in the same team under abg din n abg zerul..love u alll!!!!!!!!xxoxo

Ulasan

Catatan Popular