Sunway lagoon- beli jiwa

Assalamualaikum,
Berhabuk bersawang dah blog ni..
Terasa nak menulis balik..
Untuk pengetahuan semua aku sekarang dah berkahwin, anak pon dah dua..masih lagi syud yang dulu, periang, lok lak dan suka benda yang advanture..
InsyaAllah kalau takde aral, enam bulan lagi aku akan mengikuti misi ke lubnan di bawah UNIFIL..MISI ni di panggil MALBATT 850-7 iaitu MALAYSIA BATTALION SERAMAI 850.. tahun ini merupakan siri ke -7. Sebelum ini dikenali sebagai MALCON & MALCOY.

Ok la cerita sikit bab tu, nanti sape2 nk tahu lebih ttg malbatt aku tulis next posting k!

Alkisahnye aku nk beli jiwa anak2 dan suami, aku duduk di PORT DICKSON jauh dari mereka, seminggu sekali baru jumpa, lagi 6 bulan plak akan tinggalkan dorang 6 bulan lamanya. Jadi aku bawa dorg pegi sunway lagoon..lagi pon nk meraikan birthday giril si NUR JANNAH anak aku yang sulong

________________________________________________

Mula2 ikut google tengok parking mcm jauh nk masuk sunway lagoon, jadi aku pon search kt blog org sape yang dah pernah pergi sunway lagoon..maka

Aku masuk ikot sunway piramid, parking dalam tu, dari kol 12tghri smpi 8.30 malam parking fee RM8. Ok sangat.. laluan keluar dari parking LG2 tu aku masuk je shopping kompleks belok ke kanan menuju ke BLUE ANTRIUM.. sebelah AEON + TEXAS CHICKEN..itu lah ENTRANCE KE SUNWAY LAGOON
KELUARKAN ANAK DULU


Tiket aku beli online guna TRIP.com total utk 2 dewasa 1 kanak-kanak RM345~ all park kecuali bugy jumping, go cart n etc yang kena ‘PAY N RIDE’
ENTRANCE MASUK 

Jalan masuk dari BLUE ANTRIUM tu akan jumpa SCREAM PARK 
      ____________________________________________

Dah la x pernah masuk, jadi kitorg aimed nk bawa anak mandi kolam je, kitorg cari locker dulu kat water park..locker RM25 utk locker kecil n RM45 utk locker besor.. kami pilih yang besor memandangkn banyak beg bawak, ye la kan ade budak kecik..

Kami pon bawa anak2 pegi kolam kanak2 seronok anak2 aku main slide.. kami berdua je dtg dengan anak2 tengok orang lain sewa pelampung nak naik slide yang macam2 tu.. kitorg pon ermmmm je la kan x dapat main..sape nak jaga anak weii.. len kali pi tempat mcm ni sila la bawa org dewasa lain supaya korang merasa semua..

WORLD LARGEST SURF POOL- tapi xde ombak hari tuh

         
anak aku peanut giler.. menangis2 xmo sergi kat dalam...

         
hahaha biorkan diaaa...><

 
my loveeee...


Kolam dak kecik- ayahnye x banyak amek gambar

















balik pon Maghreb da.. balik tuh pi makan kt seoul garden dalam tuh juga..
aku draft lama da posting ni, tip sub dah buat separuh jalan aku post je la...

kt atas taxi aku kata aku akan ke MISI MALBATT KAN??!!

OK TUNGGE NEXT POSTING AKU K!

Ulasan

Catatan Popular