tak sihat

hari nih da hari ke-4 aku tak sihat..batuk,selsema n demam..mase hari 1st siap tak larat nak dukung raihan..sure tercungap2..batuk plak teruk waktu malam..sejuk2 gini batuk aa..bile sakit akan wat kan aku jadi lembab dan tak bermaya..

ade kelas n dr zahar petang nih..kol 5pm..nak kene clerk case..ingat nak clerk awal..tapi mcm biase..batuk jadi penghalang..ingat nak pegi clinic pagi tadi..tapi tak larat la..banyak sangat nak kene tempuh sebelom pegi klinik kesihatan pelajar tuh..kalo ade motor, trus je sampai..nak naik van kolej..lambat..

hari nih tak de pe aku wat..cume tido di atas katil..baca skit jek mentelaah..konon la..tido tak hingat..skang pon makan megi jek..benda tak sihat gak aku telan..nak bangun pon tadi tak de semangat..kini gagahkan jugak bangun..tadi da solat..makan megi panas2..lega gak tekak..tapi hingus n kahak..perghhh bolei tahan kaler die..dah infected..tak mo gak pegi klinik amek antibiotic..

aku rase da ok kot aku punye batuk nih..kurang da kekerapannye..doakan aku wei korang..nak sembuh cepat..dapat tolong menolong mak aku sekembalinye aku ke umah jumaat nih..nak gak gembira di hari bahagia abelong aku ahad nih..

Ulasan

  1. salam..sorry kalau comment ni xde kaitan pon dgn post ni..sy just nk tnye..awk ni mbbs um kn? knal x sorg kwn lame sy mariatul kabtiyah..dh lost contact dgn die..tp dgr cite die pon mbbs um gak

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular