hidup mesti di teruskan..perjuangan masih panjang..

cabaran, terus dengan cabaran..bermacam2 ujian Allah swt kepada makhluknya..walaupon kita yakin kita lakukan yang terbaik..ia masih tidak cukup utk kita berdiri di kaki sendiri..
aku pasrah dengan ujian Allah ini..

erm..menarik nafas dalam utk memulakannye semula..semoga Kau berikan ku ketabahan dan kekuatan iman..tak sabar rasenya nak exam semula..nak bagi yang lebih baik lagi..bila di kenang ape aku wat,aku rasa aku pon tak cukup bersedia lagi menjadi doktor yang selamat utk pesakit aku..5 bulan ini insyaAllah..nak guna yang sebaiknya..nak jadikan kak farah sebagai contoh teladan..dia boleh tempuh..inikan pulak aku..

segala nasihat abah n mak, aku akan cuba terapkan dalam hati..ape yang mereka cakap akan aku cuba selami..aaaa~ mak abah maafkan orang sbb hampakan mak n abah..

tak tau la nak citer ape..kawan2 da setahun keje..aku kat sini lagi..tak pe la..aku jadi student la~pape pon enjoy laa..lagi kawan aku yang skang baru nak masuk clinical year, ade yang grad lagi lambat..aku sepatutnye bersyukur....aku mesti bolei kali nih..boleh!!!!!!

Ulasan

  1. boleh, mesti boleh insya allah..
    tiap2 orang ada jalan masing2 kan walaupun destinasinya sama. kan?

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular