@oNE MoRe ThinG@

Bismillahirrahmanirrahim..
hari nih hari ke-empat aku exam final MBBS utk ulangan..banyak cabaran dan dugaan yang aku lalui..tapi aku hanya mengharap,semoga ada berita gembira utk aku pada hari isnin nanti..aku sangat berharap, aku lulus dalam peperiksaan nih..aku nak bekerja, walaupon aku tau kerja tuh susah..baik jadi student..tapi, aku nak berkhidmat pada masyarakat, pada negara..aku nak balas jasa mak bapak aku..

sampai bile aku nak jadi student, gune duit mak bapak aku utk tanggung aku belajar..tinggal satu jek lagi exam yang bakal aku tempuhi esok hari..exam short case..
tadi long case yang aku dapat, uterine fibroid..alhamdulillah aku rase okay..semoga ini sume ketentuan yang baik..

Ya Allah, aku memohon kepadaMU, aku hamba yang mengharap pertolongan MU, kuatkan lah semangatku..utk terus berjuang..semoga aku dapat lakukan yang terbaik..menjadi yang terbaik..dan dapat keputusan yang terbaik..

begitu juga utk kawan2 aku yang lain..semoga mereka semua pon berjaya..aku doakan kalian..semoga berita gembira itu adalah yang terbaik utk kite...

Ulasan

Catatan Popular