Beraye Umah Izan



weekend hari tuh dapat gak la aku pi umah izan n munet after jalan2 n munet kat jalan TAR..aku yang melebih shopping ye..hahaha..truk tols..beli baju n kain baju kurung..bape banyak mau buat daaa...

then dalam kol 4.30 kitorg gerak ke umah izan..tak ramai lagi mase tuh..mandom jek umah izan..gelap..kawan izan yang da sampai dulu kate izan solat..

aku n munet pon pergi ke meja tempat makanan di hidang kan..uishh..cedap nih..ade laksa!nasi impit!kuah kacang!ayam masak merah, daging lagi..(aku tak tau masak apekah itu) aku yang mengidam nak makan nasi impit n kuah kacang menyental menda alah tuh dulu.then seround lagi...nge3

ade gak puding laici..special made from izan..izan kate ade banyakkkkk die wat..erm mmg cedap..cukup rasa,pejal juge..

kontek2 n noli, noli kate die datang gak n ayun, besh nye jumpe kawan2..then munet kate iell pon nak datang..aaa~ lame tak jumpe iell...

aku n munet tunggu la kehadiran mereka tuh sume..aku plak nak jumpe iell sesangat.but munet plak nak balik awal, jadi aku pon balik menumpang noli n ayun la nak balik UM..iell pon tibe n ayu tapi munet da balik umah sbb sok die on call..

rindu iell..dah kurus da iell..cian die..erm selain tuh ade gak la anak buah izan yang baru lahir..erm comeiii banget..name die ariesya kaisara..

sepupu sepapat izan plak ramai yang datang mase mlm tuh..lagi meriah la..kawan2 izan mase skolah pon datang..izan tak menang tangan la melayan tetamu..

mase berlallu pon pantas.da nak balik pon aku tibai seround lagi nasi impit.bungkuskan wati n ijat laksa..sian dorang tak makan malam tuh..aku plak balik lambat..

mase da otw balik, bolei plak aku noli n ayun singgah kat satu tempat s
baju nih..bolei plak shoping selai baju, noli beli dress n ayun pon same..makin cantik kaka berdua nih..aku da gemok, tak blei la nak pakai mcm tuh..segan aaaa.. hehehe..

bolei plak tempat jual baju tuh sume stok orang thailand..hai beruntung nye sape dok kat malaysia nih..sape2 pon blei meniaga..dapat satu tempat plak tuh...ermmm..beruntung nye dok malaysiakan..tapi ade plak la kate malaysia nih pencuri..ish2..tak patut tolss..

Ulasan

Catatan Popular