@SeLaMaT HaRI RaYA@


assalamualaikum..
dah hampir sebulan kite menunaikan fardhu ramadhan..tinggal lagi 5 hari lagi menjelang syawal..

dalam seminggu lagi nak balik raya nih..semua kuih aku dah dapat tinggal kuih tart je belum dapat..kuih alhamdulillah laku juga tahun ini..seronok berniaga..walaupun untungnye sedikit..tapi best..tengok orang beli jualan kite..

minggu nih jugak aku ade 2 exam end of posting..atau bahasa melayunye ujian akhir posting..EOP psychiatric pagi tadi dan juge EOP orthopaedic esok..kelas jugak sampai hari jumaat..bz jugak minggu nih..esok petang ade kelas lagi..khamis tak tau lagi bile..jumaat short case dengan prof philip poi..

moga dibulan mulia yang penuh barakah ini..Allah ampunkan semua dosa2 orang2 muslim seluruh dunia..aku jugak berharap raya tahun akan lebih meriah..kalau tahun lepas abah masuk ICU masa raya,kak arah accident bulan pose, tempang masa raya,tahun nih pulakn keadaan abah yang sihat, kaki kak arah dah ok,ramai sedara mara pulang ke kampung..meriahnye..abah kate tahun nih buat lemang jugak..tak meriah kalau nak raye tak de aktiviti nak di buat kat rumah opah..

opah jugak dah beli katil baru utk bilik die dan bilik abg jem..rezeki nak raye..mak pulak beli langsir utk kenduri abelong..alih2 beli jugak langsir utk raya..mintak2 mak sempat jahit langsir tuh..

plan aku n abelong balik hari jumaat malam..bertolak tgh malam skit..elak jam..hopefully..sabtu baru gerak ke umah opah..sbb nak kene kemas umah dulu sebelom balik ke kampung utk raya..baju raye aku jugak hampir siap..dalam minggu nih akan dapat..insyaAllah..

iskk tak sabar nak raye tahun nih..kenape aku rase tahun nih raya cam besh jek?mungkin sbb rezeki melimpah ruah kot..amin..

KESEMPATAN NIH SAYA NOR SYUHADA BINTI DIN MUSTAFAHA MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA AIDILFIRTI, MAAF ZAHIR DAN BATIN KEPADA SEMUA YANG MENGENALI DIRI SAYA INI..SAYA TAHU DIRI INI BANYAK KESILAPAN TERHADAP ORANG LAIN..MANA TERKASAR BAHASA TERLANJUR CARA MAAFKAN LAH..INSYAALLAH SAYA JUGA MEMAAFKAN SEGALA KESALAHAN KALIAN PADA SAYA..SAYA MENDOAKAN ANDA SEMUA BERGEMBIRA DI HARI RAYA..

BUAT YANG MEMANDU DI HARI RAYA..BERHATI-HATI BAWA KERETA..JANGAN LAJU NAK CEPAT SAMPAI..PANDU CERMAT JIWA SELAMAT... =)


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

Ulasan

Catatan Popular