@kenape aku malas?@

hari nih aku rase penat..tak tau kenape semenjak dua menjak nih..aku rase badan aku tak selesa, penat dan tak besh..bile bangun tido badan tak segar..otak n kepala mcm berat n sakit..

aku gak rase sedih..jeles..marah..benci..penat..sume yang negative ade kat dalam diri aku kala ini..frust pon ade..

kenape aku rase diri aku sungguh tak bersemangat dan tak bermotivasi..makan pon tak selera..adakah aku berpenyakit?bilik aku pon aku rase bersepat tahap gaban..walaupon tka la sepah sangat..tapi utk diri aku dah cukup bersepah..

aku rindu mak abah n raihan..aku rase aku tak nak dok UM lagi..aku bosan!!!..aku nak cepat habis blaja..tapi aku benci nak amek pekse skali lagi..kenape aku rase sangat lemah hari ini..aku rase sangat lemah?

adakah hari aku makin lemah n jeles lepas tgk gambar orang2 yang grad..??adakah aku jeles tgk gambar orang yang aku ske bergambar n gembira n orang lain..arghh perasaaan yang tak pat aku gambarkan kala ini..

perit, cemburu..ini semua syaitan ske..Astagfirullah..Ya Allah..beri aku kekuatan..beri kekuatan iman utk ku..erm lagu2 aku dengar pon cam sedih2..aaaaa~sepi~..

erm aku KENE KUAT!!!!

APE AKU NAK SEKARANG ADALAH :

1. DUIT BIASISWA- NAK BAYAR HUTANG YANG BANYAK
1.5LULUS EXAM MBBS
2. DAPATKAN PARTNER HIDUP
3. KERJA
4. DAPAT GAJI BAGI MAK N ABAH
5. KUMPUL DUIT NAK KAHWIN KAH?

dari ape yang aku nak..ternyata skali aku memerlukan teman...duit n kejayaan..paling penting skang, aku kene tetapkan hati utk study!!!!!!!itu yang paling lemah aku nak wat skang..

Ulasan

Catatan Popular