@hARI PERTUNANGAN NORLIE N FIRDAUS aka hyper@

hari nih seawal 6.30 pagi aku bangun,bersiap utk pergi ke Kg Pachitan, rumah norlie di port dickson..aku dengan wati, bergerak dari UM menaiki komuter ke seremban..sampai seremban kami di angkut pulak oleh munet utk pergi ke rumah norlie...paling menarik mase jumpe munet adalah, aku,munet n wati kami bertiga pakai baju MERAH..tudung lain2 la..aku tudung kelabu,munet tudung pink, wati tudung hitam..tapi papepon kami sume merah..kitorg truskan perjalanan ke PD..
dalam 10.30 pg mcm tuh kitorg sampai..norlie tgh make up mase tuh..mmg norlie cantik sangat mase tuh..tema pink..norlie sangat happy kitorg datang..mane tak nye..hari tuh kitorg ingat kitorg tak pat datang ceremony die..tapi kuasa Allah..dapat gak kitorg datang..sume adik beradik noli ade waktu tuh..sume lom siap lagi.. elok plak la mak n ayah noli pakai baju merah maroon..hahaha..mmg kene btol tema kami bertiga..
cuaca sangat baik..tapi agak panas..rombongan hyper sampai around 12pm mcm tuh..noli dah berdebar2..nih baru bertunang..blom kawin kate noli..aku iringkan noli ke pelamin die yang sweet..but unfortunately the picture tak de..erm aku gembira noli da bertunang..ikat sampai akhir tahun nih..12hb disember 2009 bakal menyatukan dua hati yang dah 6thn bercinta..
nih kek yang rombongan lelaki bagi..sedap kek nih walaupon aku tak makan..
aku ngan nolie...so sweet la noli..mcm2 noli pose..kejap2 muke ikin, kejap2 muke erra fazira..pape pon noli soooo~ beautiful today..
this is the best shot aku amek using my camera handphone..jadi la dari tak de utk masuk blog aku..ayun datang gak after balik keje..die sesat..tapi alhamdulillah sampai dalam kol 3pm mcm tuh..lebih kurang kol 3.30pm izan n mas plak menyusul ayun..kitorg bergambar2 sakan..nanti izan akan upload..tak banyak dalam Handphone aku..banyak kat kamera orang lain..pepe pon tak sabo nak jadi pengapit noli bulan 12 nih..seminggu pas abelong aku punye kenduri kat lumut, aku akan menyusul ke PD plak utk weding noli..insyaAllah..kalo tak keje lagi...

Ulasan

  1. alamak..ko jdik pengapit ke nnt 12dis...huhu.ko xde la mase wedding aku..huhuhu.xpe2.ko dtg belah kl punye eh??s

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular