@GRaduation@


15hb Ogos 2009, tarikh yang bakal membuatkan aku sedih..gembira utk kawan2..tarikh yang sepatutnya aku akan dapat segulung ijazah..apekan daya..aku masih lagi di UM, meneruskan perjuangan utk bergelar sebagai seorang doktor..doktor yang bakal merawat pesakit...

lagi 3 bulan, aku jua akan menempuh peperiksaan akhir..tapi tak jugak aku study..YA Allah..bagi la kekuatan..skit2 ade la baca buku..tapi lebih mengadap laptop..bertani dengan game2 yang melekakan dan memerlukan tanggungjawab masa yang besar..

tapi apekan daya, aku sangat ske game tuh..tak bolei tinggal..tapi aku akan kurangkan..melawat ladang aku hanya sehari sekali..menanam tanaman yang sekali sehari bolei harvest..walaupon internet lembab..tapi ia tidak mengalahkan usaha aku utk menunaikan tanggungjawab aku as cyber farmer..hehehe..

kembali kepada graduation day..esok munet n izan cakap diorang nak amek jubah grad..nak tangkap2 gambor..aku tak kire..aku nak join gak pakai jubah tuh..nanti aku akan masukkan dalam blog nih..tapi masa tarikh tuh aku maybe tak de kat UM..bukan tak mo meraikan kejayaan bersama rakan2..tapi aku nak ke penang..lepak n kawan2 skolah..jalan2..ntah ade duit ke tak..biasiswa tak masuk lagi..sok MiNDEF akan aku call..nak mintak gak duit masuk cepat..kalo tak..makk laaaa..~hehehe

da didi dudu...itu je wat mase nih..boring~

Ulasan

Catatan Popular