@yong tau fu sup-lumut@




malam nih, aku mak, abah, Gee n Raihan pergi kua makan kat Sitiawan, kat warung yong tau fu sup yang paling best penah aku makan seuur hidup aku..
kalo dulu tiap2 bulan kua makan lua, mesti warung nih jadi pilihan..sbb sup die special..walaupon pilihan jenis bahan die tak la banyak..tapi ia sudah cukup memuaskan selera ramai..

mula2 kami datang, ade la baper orang kat gerai tuh..lame kelamaan selepas jam 9mlm, makin ramai pelanggan yang datang..mmg meriah..raihan melantak sausej..sampai 4 ketul die makan..pastu, kalo tak tumpahkan air, mmg tak sah..mmg kecoh juga la masa makan tuh..

kitorg makan yong tau fu rm12, plus mee goreng basah,dan air2..yong tau fu bungkus jugak sbb abah tak puas makan..semua skali rm28!! murahkan..hahaha..mmg kenyang..buat abelong..sian ko tak de..mmg beshh..

pastu kami pergi ke lumut, ingat nak beli satay kat telok muroh kejap..tak jadi sbb dah kenyang..kami jalan2 kat lumut..mmg meriah lumut weekend nih..cuti skolah..semua orang bawak family jalan2.. ade karaoke..ade gak expo jualan..mcm2 ade..mmg hapening..

kat lumut, ade bonggol bukit kecik dekat n kereta kitorg parking..jadi port kitorg duduk malam nih..raihan main dengan syoknye..die dah pandai nak melompat gune 22 belah kaki..dah nak masuk 2tahun bulan julai nih..erm mak kate nak wat kenduri n majlis hari jadi raihan :)


bile bersama keluarga..mmg seronok..alhamdulillah aku masih mempunyai mak n abah n keluarga lagi..sayang family aku..aku pon sempat ber star jumping dengan raihan..mmg xcersize la jugak..siap sit up lagi..hahaha...berpeluh..balik dari lumut around 11pm tadi..raiahn pon dah tido dengan nyenyaknye..begitu jugak mak n Gee..aku meneruskan malam aku dengan FB..

Ulasan

Catatan Popular