@mY LURVE affAiR with FARM XXXx@


setiap hari, kau sentiasa di hatiku..
celik mata, sebelum tutup mata..
dah tidur sekali pun..kau masih di ingatan..
bile aku bangun..aku mesti resah teringatkan kau..
ade sahaja benda tak kena..

pada kawan-kawan aku merayu..
untuk berkerja denganku..utk menambahkan duit poketku..
agar kau kelihatan sempurna..
kelihatan cantik..
supaya aku jua di naikkan darjat yang lebih tinggi berbanding orang lain..kerana kau yang hebat!!!
you are my LURVE Affair..everyday..every minute..i'm addicted to you..really can't get you out off my mind, my soul..

aku akan buka Laptopku..pastikan internet ada..supaya aku boleh login ke FACEBOOK..dan membuka FARM TOWN..iaitu kau..cerita dan tanyalah pada sesiapa..di mana jua aku akan bercerita tentang kau..aku akan ajak mereka join aku.. mendambakan kau...

aku sungguh gembira, bercerita tentang kau..kerana kau sekarang..rakan terbaikku..untuk aku lupakan kisah sedih..yang mengembirakan aku..kala aku sendirian..OHHH my KEBUN EMPANG in FARM TOWN>....selain kau..aku tidakkan lupakan LURVE Multigrains Chips ku..ia sentiasa di sisi..dengan khasiat pelbagai bijirin didalamnya..ia adalah "healthier snack" for me..sungguh kenyang memakan ia..i LURVE LURVE multigrains chip!

Ulasan

Catatan Popular