my besday!!




tanggal 17 jun 2009, aku genap 24 tahun!!!
Allah selamatkan aku,
Allah selamatkan aku,
Allah selamatkan Nor Syuhada..
Allah selamatkan aku...

lewat sungguh aku postkan entry besday aku nih..alhamdulillah, dah 24 tahun hidup nih..
tapi tak sangke, 17 jun hari tuh aku blei majuk sorang2.. PMS!!!
tapi tak pe..as long ramai ingat besday aku that day..thanks mak abah, abelong, kak yatt n kawan2 yang sentiasa di sisi..

aku dapat hadiah dari wati, ijat, jua n kak sal..seekor panda malas!aku bagi nama die PANPAN..pastu lukis gamba PANPAN n BOBO same2..
BOBO & PANPAN
kad from them...


dapat gak kek kecik dari abelong n kak yatt..dapat gak surat dari ATM yang kate lanjutan biasiswa aku di terima..tinggal nak sign perjanjian tambahan!!!seronok..walaupon hari jadi aku, aku jalan sendirian di KLCC, pegi petrosains sorang2..tapi its ok..HP plak rosak..punah duit rm80..tapi terubat sbb terserempak n PRof Diraja UNgku Aziz..sgt baik n sopan..ske sgt..walaupun tak sempat bertegur sape..tapi inilah die manfaat pegi kat kedai buku yang besh..mcm nak beli novel satu, tapi duit dah lesap bikin repair HP..hampeh..
@petrosains, KLCC

b4 gi makan n encik..


malam sebelom, makan n encik xxxxxxx..makan kat Kenny Rogers..berdua..sonok!walaupun tiada ape yang diberi kepada aku, tapi kehadiran die cukup bermakna..cewahh..encik xxxxxx time kasih, walaupon saye emo kat awak mase esoknye, bukan sbb saje nak marah..sbb PMS yang menyebabkan emosi lebih2 terganggu..kekeke..len kali tak wat lagi k..selamat pegi n selamat pulang dari terengganu k..jadi Fasilotator yang baik..
http://yattdanyell.blogspot.com/2009/06/selamat-berusia.html

Ulasan

Catatan Popular