@ku relakan kau pergi@

sahabat..
yang aku kasihi..
demi tuhan, terlalu perit untuk aku lalui saat ini..
melepaskan kau pergi..
jauh dari hatiku..
jauh dari pandanganku..
jauh dari cintaku..

melepaskan kau, ibarat aku melepaskan
intan yang tergenggam di tangan..
ibarat membubuh api di hati..

segalanya perit utk aku lalui..
tapi aku terpaksa..kerna diri mu..
aku berkorban..
aku tau, kalamu bersahbat dengan ku..
kau tak menjadi org baik..
biarlah..
aku pergi..bawa hati n harapan ku pergi..andai itu memudahkan mu..
hati ini walaupun senantiasa merintih..tapi aku tau..aku akan kuat tanpamu..
aku bukan manusia bodoh..
yang hancur kerana cinta..
yang hancur kerana rindu..
aku akan tetap sayang pada mu..
berdoa pada tuhan..
agar ada jodoh kita..
cume aku terpaksa..melaukan begini..
utk kebaikan kita berdua..
hanya aku berharap..
aku akan melupaimu..
aku rela kau pergi..
tapi iaa sangat pedihhh..
arghhh pedih rasanya..
hanya Dia yang tau..
yang faham perasaanku..
biarla aku berserah kepada dia..Rabbulizzati..
yang sentiasa dengan ku..setiap kali aku merintih hiba..
Dia cinta sejatiku..yang membantu aku..yang menguatkan aku selama ini..
bukan kau sahabat..

Ulasan

Catatan Popular