@syukran@



erm hari ini sgttt la bersejarah dalam hidup aku..bukan ape..hari nih ade sedih..duka..dan juga hari yang gembira dan berTUAH!!!

erm tadi aku kehilangan benda yang berharga dalam hidup aku..hanya tangisan menyatakan segalanya..tapi nasib baik sahabat ada di sisi..kalau tak kerana wati, izan dan kimah..sure aku menangis lagi teruk..

then, aku n wati n jua mengambil keputusan utk jalan2 round UM..lame tak exercise..erm Jua mule2 kate "syud, tak larat la..nanti kalo aku mati tengah jalan..korang jgn tinggal aku ek!" hai tuh la kate jua mule2..tapi alhamdulillah..kami selamat sampai kat kolej 6 dalam kol 730..perjalanan kami hampir 1 1/2 jam..ok la..tak lari pon..jalan je k..

then, sbbkan dah lewat..aku pon withdraw duit yang tak seberapa dalam bank..nak makan kat pak ali..warung dalam 6th..aku order nasi putih, telur dadar,sup tulang,sup daging dan mee sup...sume sup..perghh mmg sedap...

tgh syokk makan..dan dah nak abih..tibe2 abg warung tuh dtg kat meja kitorg..kire sume makanan nminuman kat meja kami..pelik!kami terpinga2..JUA, aku n WAti..tercengang2 kat situ..nampak Puan Adida..(Penyelia kolej kami) tgh bayar makanan die kat kaunter..aku cakap..
"eh takkan puan adida byrkan utk kite kot?" dengan berani aku pon tanye puan adida..pastu dengan pantas die cakap "mane ade saye bayar!"..tercengang lagi aku..tapi abg kedai tuh cakap..mmg ye pon pn adida byr..huhuhu..sungguh tak aku sangka..bertuahnya badan kami hari nih..makan sedap..dapat jalan2 um dengan jayanya..berpeluh..bahagia hidup..

dalam hati aku..aku bersyukur kehadrat Allah..sume nih rezeki dariNYa..TERIMA KASIH YA ALLAH..kau beri aku kesedihan..tapi kau beri aku kegembiraan yang tiada taranya..AHHH BAHAGIA! :)

Ulasan

Catatan Popular