@sahabat@

kadang2 aku hairan dengan kawan-kawan..apa erti berkawan jika kite tidak ikhlas berkawan..jujur la dalam bersahabat..kerana kejujuruan itu kunci persahabatan kekal lama..jika persahabatan itu di cemari dengan kata dusta dan khianat..maka pergaduhan pasti akan berlaku..

aku sedih kerana persahabatan aku sering berakhir begitu..aku sayang kawan aku..tapi kepercayaan aku padanya dia cemari..walaupon tiada bukti..tapi aku masih merasa ia benar..semoga Allah mengampuni dosa2 nya..begitu juga aku..kadang2 hati ini sering merasa sakit..kala itu juga aku geram n mengungkit2 kisah lama..bukan aku bermaksud membenci..tetapi hati ini sering sakit di perlaku begini..di khianati..di tipu..pedihh menusuk hati..wahai teman..aku sayang pada mu sangat2..jangan kau lakukan ia lagi terhadap yang lain..kerana kelak memakan diri..

orang yang aku maksudkan mungkin tidak akan membuka post ini..tapi inilah luahan hati..yang sering sedih n hiba..mengenang persahabatan yang musnah..ini mungkin salah ku jua..tetapi tolong jgn kau buat begini pada yang lain..sakit nya takkan hilang..

Ulasan

  1. lek syud..aku faham perasaan ko,
    kawan bermaksud:org yg menggunakan seseorang untuk mendapat keuntungan dan menolong seseorang supaya kelak dia ditolong.moral of da story..look after urself and ur family because no one will unless they get sumthing out of it..one more thing..u will nvr guess who reads ur posts

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular