@nur Aireen Farisha@

assalamualaikum..
alhamdulillah dapat gak aku terima teguran pedas dari cik Nur Aireen Farisha..walaupon aku tak pernah kenal sape die..nampaknye die kenal sape aku..at least ade org kenal aku sape..ye la aku mmg banyak mulut..aku mmg pakai ketat..aku sedar sume tuh..

aku menegur org sbb aku jugak nak menegur diri yang banyak dosa nih....doa yang tergalau panjangnya..tak terhitung banyaknye...yang tak terungkap besarnye..aku jugak sedar tentu ramai yang membenci aku tak suke aku..sbb tak semua orang dalam dunia akan suka kite..dan juga tak semua orang akan membenci kita..

bagi aku setiap induvidu kene ada hipokrit..sbb kite kne melindungi aib kita dari orang lain..kita diri kita hanya tau siapa diri kita sebenarnye di sisi Allah..sejauh mana hubungan kita dengannya..sejauh mana diri kita dengan rakan2..

aku tau diri aku sape..dan orang lain juga layak utk menegur aku mane patut..aku tau..ko tegur aku sbb ko sayang kat aku kan cik nur aireen farisha..erm aku sayang kawan2 aku..walaupon aku penah kutuk ke cakap belakang ke..begitu jugak kawan2 aku..jadi itu sume lumrah hidup manusia..yang penting kite mesti mengungkap kata maaf..

aku cuba utk berubah..manjadi lebih baik..dari hari ke hari..membaiki diri..mane tau, dari berpakaian ketat, aku akan memakai pakaian yang loose..mmg itu impian aku..aku jua kene bersabar dengan perubahan aku..sbb aku tau..perubahan yang drastik tak kan bertahan lama..yang penting aku ikhlas nak merubah diri aku..aku anggap teguran ko positif..sape tak terasa dengan teguran secara terbuka oleh kau..tapi terima kasih..kerana masih ada lagi orang jujur yang nak menegur aku..walaupon aku tak kenal sape ko NUR AIREEN FARISHA..

Ulasan

Catatan Popular