~@result@~

subhanallah Maha suci Allah..segala ketentuan hanya di tanganNya..walaupun aku rasa aku bolah buat dalam peperiksaan hari tuh..Allah jua yang tau aku masih belum bersedia lagi utk bergelar doktor tahun ini..

pagi tadi, aku kene Viva Clinical..ingatkan ok boleh buat..apekan daya..soklan basic Prof tanye aku salah jawab..akibatnye..aku kene extend lagi 6 bulan..aku redha..tak lei nak wat pape..ntah la..sedih jugak..tapi semua itu takdir Allah..aku hanya mampu berusaha lagi..moga aku jadi doktor yang selamat utk 6 bulan lagi..hehehe..buat kawan2 yang sudah bergelar doktor esok..aku ucapkan tahniah..aku suke juga kawan2 yang berjaya..

tahun nih agak ramai jugak budak UM yang kene extend..21 orang..alahai..moga kita2 yang extend nih tak midah putus asa ek..ada banyak masa lagi nak perbaiki skill dan ilmu perubatan..aku jua bersyukur, kerana Allah bagi satu lagi peluang.6bulan je lagi Nor Syuhada..ada hikmahnya..

aku senang jugak nak uruskan perkahwinan abelong..tapi apekan daya..tak de duit la nak beli hadiah nanti..ok senyum selalu..Nor Syuhada takkan cepat mengalah..Allah dan CintaNya tetap bersama ku..Amin..

Ulasan

  1. salam..bangga dgn awak..tak mudah mengalah n redha dgn takdir-Nya setelah berusaha..sesungguhnya setiap perencanaan Allah dalam hidup kita ada hikmahnya.anggap tempoh 6 bulan mendatang sbg peluang terbaik utk saudari terus memantapkan ilmu perubatan di dada.seterusnya jd seorg doktor yang competent dan sentiasa tegar dlm menghadapi apa jua cabaran..syud,yakinilah dengan-Nya!

    BalasPadam
  2. syud,
    take all that you have become to be all that you can be,
    soar above the clouds and let your dreams set you free...

    good luck dearie.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular