~@seminggu@~

lagi seminggu nak exam..aku jadik blurr nak bace ape..padahal belambak menda aku tak bace!!
huhuhu..mcm mane nih?? aku dah buang mase 5 hari masa kenduri kawin abg sepupu aku, 2 hari balik umah, 3 hari mase parents aku datang waktu study weeks..so aku dah buang mase 10 hari =seminggu..org len gune 1minggu dengan manfaatnye..ohh..berdebar2 laa nak exam..
Ya Allah luluskan lah aku exam final MBBS nih..aku ingin menjadi doktor tahun ini juga..besar harapan mak ngan abah..nak datang waktu angkat sumpah...jadikan ia reality Ya Allah..bantu hambaMU ini..aku hanya mampu berusaha..
Ya Allah, moga ingatanku pada mak ngan abah memberi aku keistimewaan utk aku layak lulus dalam exam nih..takut...paper..clinical insyaAllah bolei lagi..berikan lah kemudahan dalam setiap yang aku lakukan..moga aku cepat faham, tenang dalam belajar dan membaca soalan..tidak tergopoh gapah..amin..

Ulasan

Catatan Popular