Monday, March 2, 2009

~@ indon bising@~

aku balik dari muo kelmarin, ade mat jawe dok blakang kerusi shida (shida balik ngan aku).
cakap jawe halus kot..tak paham satu haram pon dah tuh sura kuat gile...argh tensen..aku nak tido pon tak senang.. menyampah gilerr..

kalo sore tuh sedap tak pe..nih sore tua..muke je muda..huhuhu..mg bersabar je aku dalam bas tuh..dalam hati yang penuh asap berapi tuh, aku tingin je nak berpaling dan cakap..wei diam blei tak..org nak tido pon tak senang..

tapi sbbkan aku ngantuk sgt, jadi aku tak la cakap macam tuh..tahan je la api marah..huhuhu..mmg kalo korg ade kat tempat tuh..mmg tensen gilerr..

arghhh..astagfirullah..

No comments:

Post a Comment