suatu petang yang damai..

arghh..aku tak pi lagi clinic hand..apesalla kalo tido musti ralit? akhirnye menyesal..aku terjage di kala noli call ajak pi kelas dr shamsul, elbow examination..aku ingat mmg nak pi..tapi when we start landing on the bed..mata susah mau bukak da..huhuhu..

natijahnya..aku pon bangun.tukau baju: from t-shirt + seluar ---> kaftan, basuh muka, then memulakan aktiviti connect to internet..wakaka..sambil2 ingt nak layan one piece, tapi cari gambar2 CRP jap.nak tgk kenangan kat BENTONG 2 tahun lepas..pejam celik2.. dah 2 tahun da lamenye tinggalkan klang..

tak habis lagi tgk gambar crp bentong, aku layan facebook n trus wat post nih..tak tau nak tulis pe..pagi tadi dah gagal gak nak pi clinic spine..aku je paling truk dalam kelas..i didn't present any case for clinic..ape punye malang da..sok aku kene berusaha jugak kat clinic trauma..i must!at least 2 presentation..org len da penuh..gua jugak terkedek2..tuh la malas sape suh?

syud, plz rajinkan diri..dah nak exam..at least rajin kan diri for the sake of xm..jgn lalai..skit2 je blei.. k itu je..nak layan facebook jap, fs jap, sign in flickr jap..hehehe..

lalalala~

Ulasan

Catatan Popular