4 weeks left..

erm lagi empat minggu bersamaan dengan 33 hari lagi menjelang FINAL MBBS 2009 pada 23 hb mac 2009..

penantian semakin berakhir..tapi debaran makin kuat terasa..bukan sahaja aku, malah lagi 166 orang kawan aku berdebar menunggu saat tarikh keramat tuh..kami akan di uji utk di analisis sama ada kami layak atau tidak bergelar doktor..

setelah 5 tahun menempuh pelbagai ranjau dan ujian, kami dah sampai ke stage yang terakhir nih..bagaimanakah kelak soalan yang bakal keluar? apekah case2 yang bakal kami dapat..

tadi sebelum lecture rehab, kami terserempak dengan Prof Hani, professor paediatrik menyatakan bahawa list kitorg utk long case dah siap..setiap student punye subspeciality sume dah ade..so nampak sgt la exam dah dekat!!!

semalam jumpa Dr Mohazmi, die baru lepas meeting pasal xm..hahaha..sume da prepare katenye..InsyaAllah..kite sume bakal dapat lakukan yang terbaik kawan2..moga Allah membantu kita..yang penting sekarang kita kene berusaha keras..

aku dah mula counting hari yang bakal mengurang dalam kalendar..sehari ke sehari akan aku pangkah menunjukkan bahawa kite semakin hampir ke penghujung..aku berdoa semoga batch kitorg nih tak de yang kene extend 6months lagi...huhuhu.nak grad tahun nih!! ya Allah selamatkan lah kami..

erm banyak nak cerita.. tapi nih je la kot..saje nak mendebar2kan kengkawan..

Ulasan

Catatan Popular