Thursday, January 29, 2009

kecomelan Raihan..

erm..diam tak diam dah seminggu aku kat rumah..dari hari ahad sampai hari khamis..dah nak habis dah cuti aku..sepanjang kat rumah melayan kerenah adik bongsuku raihan, baru aku faham mcm mane penat lelah mak ngan abah yang dah tua tuh nak melayan dia..cumeiii..nih ada skit video utk tontonan korang..raihan ada alat mainan yang keluarkan bunyi dan lagu..menda tuh akan ada lagu n raihan akan menari ikut lagu tuh..tapi yang paling menarik..adik aku nihakan suruh kitorang join skali die menari..

bukan setakat aku dengan G je kene join..abah ngan mak yang dah tua nih pon kene join..terkedek2 la org tua aku melayan si raihan..kalau kitorang tak join..die mule la akan menarik tgn kitorang dan bagi kan kitorang tempat masing2..selain daripada tuh, kitorang tak di benarkan beralih tempat masing tau!kalau kitorang beralih tempat, raihan akan marah dan tarik kitorang kat tempat mana kitorang asalnye..

di atas nih adalah video raihan sembahyang dengan abah..pandai..siap terkumat kamit mulut die mcm sembahyang betull.. amiin..moga raihan jadi wanita solehah!

selain daripada tuh..kalu die nak main bola, die akan ajak abah..abah pulak kene duduk kat kerusi yang khas utk die main bola..die pulak akan berdiri di suatu jarak yang man setiap kali main bola, dia akan duduk kat tempat tuh..bijak2..

petang kelmarin, aku mak ngan raihan pergi lumut..taman permainan..lambat dah kitorang pergi..sebelum tuh mak ajak pg nursery..tempat jual bunga..cantik tempat tuh..raihan pon tangkap2 gambar kat sane.. nih raihan kat lumut
kat nursery dengan mak

No comments:

Post a Comment