another citer minggu orentasi

lupe plak nak cite minggu orentasi..gileeeeeeeeee takut waktu tuh..mcm2 aku dengar cite pasal senior herdik junior..mase tuh ktorang kene look down je jalan..orentasi nih hari selepas seminggu haluansiswa..kene plak greet senior..kene dok satu meja ngan diorang..greet die.. " assalamualaikum to the most super duper senior, i'm the most humble dumble fumble freshie. my name is..blablabla.." paling aku ingat aku makan ngan rumet aku kot..iel dan sape nyat..kak sheriza datang dok skali..mcm biase kene greet..tapi mate tak lei angkat..gile terseksaaaaaaaaa..

die kata " ha makan la makanan tuh..makan sampai habis jgn tinggal..nih la makanan korang 5 tahun dok sini.." aku tak larat tunduk jadi terangkat kepala skit kene marah siot..

malam2 keje jumpe senior kene mintak tanda tangan plus untuk mendapatkan buddy (senior angkat) kene approach diorang..so bile approach kene la wat sesuatu sebelom dapat signature..aku tak la kene teruk sgt..nasib baik aku bukan dak yang terlalu lwo atau terlalu hodoh..jadi kene skit2 jew..tapi ye la waktu tuh kene skit pon dah rase kene truk..jadi master jugak pernah cakap..sape nak boikot orentasi sila balik bilik..aku adalah orang yang balik bilik waktu tuh..sbb mase tuh ade dapat asuan kate orentasi nih ada body contact dan memalukan junior..tapi tuh semua palsu..orentasi nih bagus..actually blei kenal senior lagi rapat..

aku orang perak..jadi aku kne nyanyi lagu ohh kome durian dah berbunga..sbbkan aku blei nyanyi lagu tuh..aku kene nyanyi banyak kali kat senior2 len..susah gak nak mintak signature dieorang..kitorng pon ad match n senior perlawanan persahabatan netball dan mcm2 lagi la..best..ade gak kene teruk especially dak lelaki..sume junior tak terkecuali..walaupon dak engineering n alam bine..

dah lelaki kene wat kawad haiwan..pit kene jual kuih..ade kene nek pentas..menari ngan menyanyi la..hari last orentation ade persembahan ikut group..pape pon beshhhhhhhh..tu je..

Ulasan

Catatan Popular