tugasan dengan MINDEF

MINDEF- ministry of defends tuh lah employer aku pasnih..kot2 bolei la aku lulus semua ujian kecergasan dan mental..
hari nih aku pergi tapisan keselamatan..aku ingat ape la tapisan keselamatan..isi2 borang yang banyak..mcm2 kene tulis dalam tuh..ade borang yang nak di hantar ke BUKit AMAn, ada nak di hantar balik ke BAHAGIAN PERKHIDMATAN KESIHATAN (BPK)..
habis jek urusan kat DKM (DEtasmen KESELAmatan MEDAN), pergi HAT kat wangsa maju.amek darah, air kencing utk ujian, x-ray dada sume..

petang pegi check gigi..saya di jaga oleh sarjan matayas..kalo korang tgk name sarjan ni korang rase die orang ape?mule2 kol aku ingat die india..rupanya bumiputera, orang sarawak..
die la yang bersabor tunggu aku kat HAT, lame gak die tunggu dokter yang sorg nih..cian aku tgk die

ptg pon same, die tunggu aku kat PGAT kem kementah, 'dokter kat mana nih' tanye die..saya OTw aku cakap...sori wat awak tunggu..aku pegi mindef naik bas..cikai tol la dr syuhada nih..tapi tak pe..cikai2 pon jimat gak duit aku..naik bas dari AU2 keramat ke mindef rm1..pagi tadi naik teksi rm8..jimat rm7 beb..sesampai je kat kem tuh punye la panas..

sebenarnye nak cite yang nih...time aku nak pi masuk,mcm biase la kem tentera kene letak ic kat post pengawal..punyela pengawal gatal..aku dah nak cepat..sarjan matayas da dok tanye2 dokter kat mane??,die kate watpe nak cepat wak..lek ler..jelik aku tgk..kat borg nak masuk tuh kene tinggalkan no fon..die siap tanye aku ade facebook tak..aku nih cakap ler yer..pastu lepas je aku dapat pas pelawat, die msg aku gune fon, wak, bagi la alamat facebook..deerrr sengal aku cakap dalam hati..aku tak ske di ngorat secara begini ok..biarla cara terhormat skit..

aku balas, taip je la name saya kat FB tuh, kan ada nama kat borang
pastu die kate tak ingat la susah la..isk nak je aku eiii! then aku tak bagi la..tibe2 dtg lagi msg..mms punye, tak kua picture, tapi ade la aku tgk sound attachskali.. tajuk sex.mp3..kuang hajooo tol mamat tuh..

aku pon cakap kat die, nak saye laporkan awak kat pihak atasan ke?bagi msg berbaur lucah kat saya? hampeh tol..kalo die baca entry aku nih, biar die tau aku tak ske...gerammmm...
aku tanye die umo bape, 26 kate nye 13/8/84 siap bagi tarikh lahir..aku mintak kat die, pangkat die dalam army,tangga gaji baper mcm2 aku mintak..trus senyap sampai skang..puassss hati aku..harhar har..

kalo die tak bagi mms bukan2 bolei gak layan2 kawan..ini tidak..sudah anda wat hal dengan saya..sorry bolayan!

Ulasan

Catatan Popular