AMpuni AKu


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


assalamualaikum wbt..

Ya Allah,
hambaMU ini terlalu berdosa,
sentiasa jauh dari menuju redhaMU,
selalu lalai dan leka dengan nikmat dunia,
mengikut nafsu membabi buta...

taubat,yang sentiasa terbuka untukku,
sentiasa ku ambil ringan,
tapi Kau tetap membuka jalan untukku..

Ya Allah Yang Maha Pengasih dan PEnyayang..
bantulah aku..hamba yang lemah ini..
mencari jalan pulang, mencari sinar dan ruang
dari jasad gelap yang aku sendiri buat..

Ya Allah yang ku sembah siang dan malam,
terimalah aku, ampunilah aku..
tempatkan aku di kalangan hambamu yang kau
beri nikmat...
tiada daya upaya, melainkan aku mengharap pertolongan MU..
Kaulah satu-satuNya, TUhan SEkalian Alam..
tiada Tuhan yang di sembah melainkan KAu Ya Allah..
SEsungguhnya Nabi MUhammad itu, pesuruh mu...

Ulasan

Catat Ulasan

Catatan Popular