@boring@

erm tak tau nak wat pe hari nih..bangun agak lewat.. :P, wati datang bilik tanye nak teman die tak pg pejabat HEP amek borang lanjutan PTPTN die..die tak tau pejabat HEP kat mane..so blei la aku ikut..dari nak pg klinik kononnye, tak jadi la..pg la ke KPS menuju pejabat HEP..pastu kuakan duit, ikut munet pegi pejabat bendahari..cek amount yuran kene bayar..ok la tak la byk kali nih..tinggal lagi aku terpikir nak lanjutkan scholar aku nih..ntah dapat ke tak nanti..surat pon lom bertaip..

then after that gi 12 college pg makan tgh hari..cita2 aku nak puase ganti..tapi tersangkut di tgh jalan..hopefully khamis nih aku dpaat jua lakukan..tak pon sok pon bolei..erm balik je layan internet..pastu bace novel sket..betapa bosan idup skang..nak study malas plak..ape la aku nih..malas je semedang..agak2 ler..huhuhu..lame tak tgk wayang..

minggu nih nak ikut undangan perkahwinan..2 kawan UM dah nak nikah..moga bahagia mereka selamanya dengan pasangan masing2..aku sahaja yang dalam dilema..

Ulasan

Catatan Popular