Thursday, April 16, 2009

@bolognese hangusss!@

assalamualaikum dan selamat pagi!!
hari nih aku bangun je subuh, tak tido balik, bukak laptop..gian nak bukak internet..dah 1 minggu aku kat umah..godek2 wireless port kat umh nih tak pat gak bukak tenet..
tapi semalam usaha aku berjaya dengan menggodek2 wayar telefon kat umah..dan akhirnye berjaya!!

tadi lapo sgt, nak makan la kuah bolognese yang aku masak semalam, sarapan pagi tak de..so panaskan la kuah tuh..aku plak pg sidai kain yang dah di basuh semalam..erm sume keje aku wat..almaklumlah..dah dok umah macam mak mak aaa..raihan dah kene anto umh mak cik odah..tengah ralik sidai kain, aku terlupe aku panaskan kuah tuh..perggg berasap dapur..hangus bolognese aku!!!tuh pon abah yang perasan.kalo tak tak tau la..dapat la skit yang tak hangus nih..skang tgh menikmati kuah tuh..dapat kuah je jadi la..

malam nih abelong, tunang nye dan G akan balik umah..tak saboooo nak kumpul satu family..

No comments:

Post a Comment