Tuesday, December 23, 2008

erm..dah lima tahun kat universiti malaya..ingat lagi mase mula-mula dulu aku ingin jadi seorang doktor..aku nak jadi doktor graduate UM! alhamdulillah cita2 aku bakal tercapai..lagi 4 bulan, adakah perjalannku menimba ilmu ini akan berakhir dengan kejayaan.. Kepada Allah swt aku panjatkan doa, moga kehidupan di UM dan ilmu yang di peroleh mendapat berkat..
Buat kawan2 yang sentiasa disisi terima kasih kerana menjadi sebahagian dari hidup ini..menceriakan, mendukakan,memberikan berjuta kasih sayang dan kenangan yang tak akan aku lupakan sepanjang hidup aku..korang the best!
tak de kawan serapat di UM nih..insyaAllah bile kite berpisah nanti, akan bertemu kembali..mungkin kalian akan berdua,b3 b4 atau lebih..hehehe..
wat mak n abah, doakan syuhada..menjadi doktor yang baik dan berkaliber kat malaysia nih..insyaAllah orang tak akan hampakan mak n abah..kata2 ni actually untuk naikkan semangat sendiri untuk belajar dengan lebih tekun..(sebenarnye tak la tekun sangat!he3)
sayang sangat2222 kat mak n abah!
itu je kot wat pertama kali nih..erm cinta itu adalah kasih sayang antara sesama insan,makhluk mahupun benda, tak kira pada sesiapa pun kat dunia nih..aku cinta pada Mu, ku mohon PetunjukMu..CintaMu yang terindah..Ya RAbb..

No comments:

Post a Comment